3 maart 2026 16:00 - 17:30  locatie volgt nog

  • Hoe uit meidenvenijn zich en waarom is het zo lastig te herkennen?
  • Wat is het verschil tussen het pestgedrag van jongens en meisjes
  • Praktische tools om het venijn uit de groep te halen en een veilige sfeer te creëren
Uit

17 september 2025 14:30 - 16:00  locatie volgt nog

  • Inzicht in de stille signalen van kindermishandeling en trauma - waarom het soms zo moeilijk te herkennen is.
  • De kracht van het eigen verhaal: ervaringsdeskundigheid als spiegel. 
  • Versterking van signalering en het gebruik van de meldcode binnen het team - handvatten om als schoolteam het gesprek aan te gaan over signaleren en handelen volgens de meldcode
Uit

23 september 2025 09:00 - 17:00  Huis van SCOH - Bazalt zaal 1

  • Be the change agent: breng gesprekken op gang over de manier waarop onderwijs nog beter aan kan sluiten op leerlingen. 
  • Unieke kans om een deel van de master Passend Meesterschap te volgen en 7,5 ECTS te behalen (een microcredential)
  • Maak gebruik van de kracht van netwerkleren.

     
Door
Leernetwerk Inclusiever Onderwijs
Uit

22 mei 2025 15:15 - 16:30  KC Leyenburg

  • Ontmoetingsplek rekencoördinatoren en rekenspecialisten van de SCOH
  • Uitwisselen van rekenbeleidsplannen, rekenbeleid en kwaliteitskaarten
  • Vooruitblikken op de leernetwerkbijeenkomsten van het schooljaar 2025-2026
Door
Kasha Gieben en Clarike Blok
Uit

18 maart 2025 13:00 - 15:00   Postillion Hotel, Waldorpstraat 15

  • Hoogbegaafde leerlingen
  • Overstap naar VO
  • Concreet verbeteren proces
Uit

10 februari 2025 15:00 - 17:00  De Loods, Rijswijk

  • Begaafdheid
  • Talentontwikkeling 
  • Versnellen
Uit

7 april 2025 16:00 - 17:00  Bavinck

Uit

9 april 2025 14:00 - 16:00  De Elout

• verdiep de verbinding
• zie keuzes en doorbreek kaders 
• prikkelend en uitdagend  
Uit

2 april 2025 14:00 - 16:00  De Meerpaal

• Teambuilding: Saamhorigheid en versteviging onderlinge band.

• Draagt in grote mate bij aan betere communicatie en groepsgevoel.

• Plezier en leren kennen van muziek en instrumenten.
Uit